logotip ua5.org
UA5.ORG

Методичні матеріали з інформатики
 
 
      Головна Зв'язок Статистика Закладки Пошук      
 
 
 
Розділи
 

Популярні публікації
 

Рекомендовані матеріали
 

Рекламні матеріали
 

 

Основні поняття об'єктно-орієнтованого програмування
Об'єктно-орієнтоване програмування
     
     
 
В основі об'єктно-орієнтованої мови програмування лежать два основних поняття: клас та об'єкт. Об'єкт – це базове поняття в ООП, це конкретна реалізація, екземпляр класу. Об'єкт складається з трьох частин: стан (змінні стану), методи (операції), ім'я об'єкта. Клас - це група даних і методів або функцій для роботи з цими даними, це шаблон. Об'єкти однаковими наборами змінних стану і методів, утворюють клас. Якщо об'єкти мають реалізацію з конкретного світу, то класи є абстракціями. Трохи більш складні об'єкти можуть взагалі не містити даних, а представляти процес і містити тільки функції, які реалізують цей процес. Для формування реального об'єкта необхідно мати шаблон, по прикладу якого і будується даний об'єкт.
 
   
     
     
Зв’язки між класами та об’єктами: успадкування класів
Об'єктно-орієнтоване програмування
     
     
 
За допомогою об’єктно-орієнтованого програмування є можливість описати різні об’єкти, їх характеристики та властивості. Об’єкти описуються за допомогою класів. Об’єкт це сутність зі своїми властивостями та характеристиками, яка може реагувати на повідомлення за допомогою своїх існуючих даних та зявляється при створення екземпляра класу або прототипу. Клас – це список характеристик та можливостей об’єкта.
 
   
     
     
Діаграми класів
Об'єктно-орієнтоване програмування
     
     
 

Діаграма класів - це тип діаграм, які частіше за все використовуються при моделюванні об’єктно-орієнтованих систем. Елементи діаграм класів пов’язані різними структурними зв’язками. Такі діаграми використовують для проектування словника системи чи кооперацій та систем. Діаграми класів мовою UML використовують для того, щоб показати параметри блоків цих діаграм та їх зв’язків. На діаграмах класів  зазвичай представлені такі елементи:

  1. Класи;
  2. Інтерфейси;
  3. Залежності, узагальнення та асоціації.    
 
   
     
     
Нотація UML
Об'єктно-орієнтоване програмування
     
     
 
Багатоцільова мова моделювання UML (OMG, 2003) спочатку була створена як спроба об'єднати між собою об'єктно-орієнтовані підходи, які в отримали найбільшу підтримку та хороше визнання.
UML передбачає собою розробку не однієї, а декількох моделей, сукупність яких описує систему, яку було розроблено. Кожна з цих моделей відноситься до відповідної фази та має своє власне призначення. При цьому, кожна з моделей складається з однієї або декількох UML-діаграм. Їх можна класифікувати наступним чином:
  1.Структурні діаграми(Structure);
  2.Діаграми поведінки (Behaviour);
  3.Діаграми взаємодії (Interaction).
 
   
     
     

 
 
 
Яндекс.Метрика
 

 
     
  Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 105631738772
Проверить аттестат

Copyright © 2008-2017 UA5.org